[HD 1080p] Huden jeg bor i (2011) Full Streaming

Download Movie Huden jeg bor i in HD Format. Download Full Huden jeg bor i in Best Quality. Play Streaming Huden jeg bor i in HD Video. Full Movie Streaming Huden jeg bor i in Best Look Video Format. Online Streaming Huden jeg bor i in Top Video Format.


You will discover a full beskrivelse af Huden jeg bor i nedenfor:
  • Original titel : La piel que habito
  • Film titel : Huden jeg bor i
  • År for film : 2011
  • Genrer af film : Drama, Gyser, Mysterium, Thriller,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2011-08-17
  • Virksomheder af film : El Deseo, Televisión Española TVE, FilmNation Entertainment, Canal+ España, Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales (ICAA), Instituto de Crédito Oficial (ICO), Blue Haze Entertainment,
  • Landene i film : Spain,
  • Sprog af film : Español,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.3
  • Youtube ID film : bcEdhBx6U9c
  • Oversættelse af film : RO,EN,FR,DE,CS,TR,ZH,PT,SV,PL,NL,FI,EL,HE,PT,KO,UK,IT,RU,HU,DA,ES,
  • Aktører film :Agustín Almodóvar (Agustín), Miguel Almodóvar (Hijo de Agustín), Bárbara Lennie (Cristina), Elena Anaya (Vera Cruz), Eduard Fernández (Fulgencio), Roberto Álamo (Zeca), Antonio Banderas (Doctor Robert Ledgard), Blanca Suárez (Norma Ledgard), Teresa Manresa (Casilda Efraiz), Jan Cornet (Vicente), Fernando Cayo (Médico), Marisa Paredes (Marilia), José Gómez (Presidente del Instituto de Biotecnología), Chema Ruiz (Policía), Marta R. Mahou (Profesora de Yoga en TV), Ana Mena (Norma joven), Buika (Cantante), Susi Sánchez (Madre de Vicente), Fernando Iglesias ()

1189073

Huden jeg bor i is the foremost film manufacured by El Deseo, Televisión Española TVE, FilmNation Entertainment, Canal+ España, Instituto de la Cinematografía y de las Artes Audiovisuales (ICAA), Instituto de Crédito Oficial (ICO), Blue Haze Entertainment, possessing beskrivelse af filmen er "Tolv år tilbage mistede plastikkirurgen Robert Ledgard sin kone, som omkom af forbrændinger efter en bilulykke. Lige siden har Ledgard været besat af at udvikle en revolutionerende hudbehandling til brandsår. Til det formål holder han en levende forsøgskanin, den unge Vera, fanget i kælderen af sin overdådige luksusvilla.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste ear busting sound quality and finest bedste skuespillere.

If you do in fact try out to quest for Film efter titel Huden jeg bor i, you're on the ideal websted. Her kan du look ahead to gratis eller downloade det off of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You may also ur numerous nyeste filmtitler at no cost ved at registrere being medlem. You basically tager two minutes to enroll and enjoy many and many nyeste film for no cost

... Play Movie Huden jeg bor i in High Quality Video 1080p ....




Director : Pedro Almodóvar, Original Music Composer : Alberto Iglesias, Screenplay : Pedro Almodóvar, Director of Photography : José Luis Alcaine, Additional Writing : Agustín Almodóvar, Casting : Luis San Narciso, Editor : José Salcedo, Producer : Bárbara Peiró, Producer : Agustín Almodóvar, Production Design : Antxón Gómez, Novel : Thierry Jonquet, Producer : Esther García
Selvfølgelig, nu du kan se film involverer Huden jeg bor i 100% længde og tilegne den url til dette flick Huden jeg bor i in High Definition Format.


Tags: face transplant, dress, plastic surgeon, skin,

[HD 1080p] Huden jeg bor i (2011) Full Streaming Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[HD 1080p] Huden jeg bor i (2011) Full Streaming"

Post a Comment